Madcap (zimdanen) wrote,
Madcap
zimdanen

Late night conversation with Ally

KohakuEnergy: Whoa. A giant flying huggle glomp... That's pretty intense...
JimBob4554: Yep. How are ya?
KohakuEnergy: Good. Tired. Just woke up.
JimBob4554: Morning. :-)
JimBob4554: How's Germany?
JimBob4554: (Bring me back a souvenier. ::cough:: )
KohakuEnergy: Morgen! Alles gut.
JimBob4554: :-)
KohakuEnergy: Of course!
KohakuEnergy: So how's school?
JimBob4554: Uhh, not so hot. ::Shrug:: >.>
KohakuEnergy: Eep.
JimBob4554: Lotsa crap, too much homework, and a lot of stuff that I really feel like not bothering with.
JimBob4554: How bout you?
KohakuEnergy: Lots of German.... LOTS of German. I don't really understand anything but my math class.... And it's all stuff I've already done.
JimBob4554: Hmm.
JimBob4554: Are you progressing in learning German?
KohakuEnergy: ...Yes. ::thinks about it:: Yes. I"m understanding more, I just don't know how to express myself.
JimBob4554: Yeah, that makes sense.
KohakuEnergy: And the little 7th graders I have French with have perfect British accents!!!
JimBob4554: ^^;;
KohakuEnergy: Crazy kids...
JimBob4554: Indeed.
JimBob4554: So how do you get by in your classes?
KohakuEnergy: Oh! I also understand everything in my French class! Act like I'm paying attention, attempt to pay attention, raise my hand when I can and answer in English, and yeah...
JimBob4554: Cool :D
JimBob4554: How do you like your family?
KohakuEnergy: They
JimBob4554: ...are...
JimBob4554: ;-)
JimBob4554: Surely you haven't forgotten conjugations of "to be" already?
KohakuEnergy: They're really nice... But they don't like my boyfriend and don't want me having contact with him.... It's been almost 2 weeks since I've talked to him... And yeah I think he's really confused and probably mad and I just don't know exactly what I'm going to do at the moment. But other than that I really like them. (Hey!!! It's dark in here and my keyboard is black! I'm having difficulty!)
JimBob4554: Ooh, cool, a black keyboard! :D

Why don't they like your boyfriend?
KohakuEnergy: Eh... I'll post later... But now I gotta hop in the shower and get ready for school. Stop being such a distraction!
JimBob4554: Okay, okay. ^^;;
JimBob4554: See ya! :D
KohakuEnergy: Haha. Much love! Later!
JimBob4554: :-)

Yey! ::teh huggle:: Miss her muchly. She needs to come back. ;_;

edit: teh click
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 3 comments