May 26th, 2003

Sano

K.

Saw X-2 with Maggie. Spend the night weirding her out.

Got her home an hour after previously mentioned time - the movie is long. Spent an hour getting home myself, because I passed my turn, thinking that a landmark that was on another street was supposed to be on that one, and I went way too far.. coming back, I looked at the lake to the right, and the thought running through my mind was, "In the lake." Now, I know that that's because the actual through process was, "Don't drive into the lake," but that's still kinda freaky.

I remember throwing out all the letters and postcards that I had gotten from Maggie a little bit into my relationship with Melissa. I regret doing that very much....
  • Current Mood
    weird weird
Kamui bloodied

A bunch of random junk.

Sorry in advance for the massively long post.

To start out on a light note (likely the only one in this entry) before I get into all my crap, I love my gerbil; he r teh cute! Erin and Shima agree with me on that. ^_^ He just got picked up by Loki, which is cool, though she can't move, so I'm not sure what's gonna happen with that. And if he gets hurt cuz of Jay, Jim, and Jim's gang, I will be very upset!

Forgot to mention this yesterday, but I ran my first full red light. With someone in the car. ::sigh:: Didn't even see it until way too late, and then only because Maggie mentioned it. I bet that made her esteem of my driving skill go way up. I did pretty well besides that, though, and considering I was in the van, which I dislike driving (it's big and shaky and ugh), that's pretty good. The signs in Rochester suck, though.. hard to find what you're looking for. >.< It's all a little more visible in Richmond.

Maggie stuffCollapse )

Death stuffCollapse )

If, by some miracle, I actually do bring about the creation of some way to stay alive for a long, long time, you have to take it with me, Tenshi. I couldn't go to your funeral; it would kill me.

I don't mind the sun sometimes
The images it shows
I can taste you on my lips
And smell you in my clothes


Whoa, just realized where I put that. That's unrelated, believe me.

Tomorrow should be fun. More fu if I finish all my work, though (Thank you, DC to AC power inverters! :P Very helpful when you need power to run your ibook!)

It's fun to see all the traffic going north while we're going south. Everyone went south cuz it was cold; we were smart, we went north. ^_^

Haha, it's funny when a cop pulls out righ tbehind you. (Whoa, that sounds interesting. :P) It always freaks Dad out to see cops.. well, freaks me out too, but I know that it shouldn't. :P And we just saw a white car with enough dirt on the back that someone wrote "God bless America" with their finger, and it was visible. It's symbolic, really - Out of hte dirt rises patriotism.

--

I typed all the above on a sticky as we started back to Richmond; I had a long list of stuff written on my hand (almost 15 items) to cover, and I wanted to just do it then so that I wouldn't forget, though I had to retype it all anyway. Constant access to my LJ would be great.. though it would result in many, many very short posts. This is my longest post by far.. reminds me of every one of Alexusi's posts. :P And, weird as it may seem, I think having "clicking" selected under trackpad options is what makes my mousepad go screwey on my ibook - I turned it on, and it started acting up; turned it off, and it stopped. Weird.. (Oops, nope, it started acting up while I didn't have it selected. Guess that wasn't it.)

Oh, and I added an interest to my list; "Some people play tennis, I erode the human soul."

Nobody called while I was gone, and I left my number and everything! Local call! I feel so unloved.. ;.; WHAAAA!!! NOBODY LOOOOOOOVES MEEEEEEEEE!!! ;.;!!!!!

We stopped by the Wegmans in Pennsylvania that we always stop by when we're going back home. I was talking to my mom about the new wegmans in Rochester (okay, so it's 5 or 6 years old.. I still think of it as the new Wegmans, and Mom said that it was probably still the newest_ cuz they've got an awesome candy department with a toy train going around above it and everything, and I said we should stop in next time we go up, and she agreed. And right then, we walked by the candy department of the Wegmans that we were in. It wasn't as cool, but that's what I love about Wegmans - they have tons of candy, and a good chunk of it is all together, so you don' thave to wander around looking for it! You just go to the candy department and drool! :D

And yeah, we're gonna go shopping for boots for me either this weekend or next, so if someone wants to come with me that knows what Fuma's boots look like, that'd be a great help. AMA's in two and a half weeks!! WOOHOO!! Though it'll suck when I leave to go work, but what can ya do? Well, besides take the time off.. I need the money cuz I have a crapload of stuff to buy for July - 6 occasions to buy presents for! Everything in my family happens in July, and then a bunch of my friends decided to up and make things more difficult by being born in there too! Grr! So inconsiderate! So yeah, everyone's getting cheap 5 dollar gifts. XPPP

Apparently, it's prohibite to smoke in restaurants in New York now. That's so cool! And so Phillip Morris is moving back to Richmond, which is great, cuz that's more business for us.

And darn.. stupid thoughts.. connections that I don't want made... sigh. Poopie. Why can't people just stay away from drugs? THEY'RE BAD FOR YOU, PEOPLE! BAD! ::smacks people's hand:: PUT THEM DOWN! THEY'LL KILL YOU! If I don't get to you first.. ::grr::

Oh, and a fun thing from last night, especially when taken out of context - Maggie said I taste funny. XP (She bit me.. why, I don't remember. but it's a fun quote to take out of context: "You taste funny.")

HAHAHAHA!! Coming around the turn from Pump onto Ridgefield, I saw a white truck with the license plate "KSQUARD"!!! XDDDDDD!!! AHAHAHAHAHAHA!!! (It's a statistics joke. If you don't get it, don't worry about it. :P) Someone remind me tomorrow to tell Dr. Lamb!!

And NOOOOOOO!!! There's someone else with my interest on there! WHAAAAA!!!

2 matches:

deg_obsessed - MEGA-DOOMER
zimdanen - Pet Vampire

And, finally (maybe), I'm gonna talk to Rick and see if I can't start an RPG on his board. ^_^

Damn, Dad just told me everything he's been working on burned out at work. He's going to work right now to check it out. He put in 140 hours in the 8 days before we left.. and it all burned out. He doesn't seem very upset, but .. Jesus Christ! I hope it won't be a problem to fix, because.. he definitely does not need to work that much again. They do it twice a year to set up for new projects, and he doesn't get paid extra for it because he's on salary. But he shouldn't have to replace everything, right? =/

Whee fledgeling! She signed up while I was doing stuff. :)

Oh, and dammit, I have to work on Friday.. I was really hoping I wasn't going to have to. ::sigh:: Dammit! >.<

I'm gonna go on either the 7th or the 8th to VCC to pick up a collar from Hot Topic (and mebbe play DDR); Tenshi, Tatsu, Afton, Slater, up for it? ^_^ (Hmm. It'll suck if I don't find a collar that I like. I may end up getting a crappy one just so that I have one for AMA and then go out and find a better one later. Hmmmmm. And I need someone to carry it, though I have someone in mind; we'll see if they say yes.)

And ya know, I really don't want to talk about things not lasting. If I make a comment about it, it's just a passing comment, and I don't want to think about it again. It's not a happy thing to talk about, and it's definitely not something that I want to have to defend.

Hmm. When did Tenshi tell me I was her best friend?
  • Current Mood
    pensive pensive